Vi har markedets beste og mest fleksible mobilabonnementer fra Telenor og Nortel. Sammen finner vi det som passer best til din bedrift sitt behov.

 

  • Med eller uten mobildata

  • Med eller uten data rollover

  • Mobilbytte

Mobildata

 

Vi tilbyr markedets beste og mest fleksible mobildata-abonnementer fra Telenor og Unifon.

 

  • Rask og trygg tilgang til internett
  • Kan leveres med trådløs ruter for deling av nettverk

Mobilt bedriftsnett

 

Vi tilbyr markedets beste og mest fleksible mobile bedriftsnett-løsninger fra Telenor og Unifon. Løsningen er svært fleksibel og kan enkelt tilpasses alle typer bedrifter. Mobilt Bedriftsnett inkluderer:

 

  • Bedriftskatalog
  • Sentralbord
  • Kø- og gruppefunksjonalitet
  • Statistikk på inngående anrop
  • Integrasjoner og IP-telefoni
  • Tale i Teams
  • Bedriftsnett APP

Telenor Mobilt bedriftsnett

 

Mobilt Bedriftsnett fra Telenor er en tjeneste som hjelper din bedrift med å yte bedre service mot kunder og samarbeidspartnere, i tillegg til bedre samhandling internt. De ansatte kan enkelt styre sin egen tilgjengelighet og få oversikt over sine kollegaers status. Med Mobilt bedriftsnett har du sentralbordet ditt lett tilgjengelig fra telefonen og unngår tapte anrop.  En positiv kundeopplevelse starter med et velfungerende sentralbord.

Unifon Bedriftsnett

Fremtidens telefoniløsning gir bedriften din full kontroll over alle inngående samtaler. Telefoniløsningen integreres mot Teams, som inkluderer en brukervennlig sentralbordløsning og mange ulike funksjoner.

Unifon Bedriftsnett er skybasert og krever ingen investeringskostnad eller installasjon. Din bedrift får tilgang til sentralbord, mobilapp med mange funksjoner og full administrasjon av løsningen.

Kontaktsenter Zisson

 

Kundeservice er utrolig viktig for å sikre kundens lojalitet. Det krever et kontaktsenter som alltid fungerer best mulig. Med telefoni, chat, sms, e-post og sosiale medier i samme løsning har du oversikt over hvem kunden har vært i kontakt med i din virksomhet. Kunden bør få muligheten til å velge den kommunikasjonskanalen de er mest komfortable i, dette forutsetter et system som tillater denne valgfriheten. Sentralbord- og kontaktsenterløsningen til Zisson samler telefoni, chat, SMS, e-post og sosiale medier i en og samme løsning. Dette gir deg muligheten til å få en fullstendig oversikt over din kunde, og gi dem den kundebehandlingen de fortjener.

 

I kontaktsenterets interface kan du enkelt få oversikt over din kundes historikk for å danne et helhetlig bilde over henvendelsen. Det er nettopp dette overblikket som lar deg gi fantastisk kundeservice. Herfra kan du rute samtalen videre, notere informasjon om innringer eller samtalen, i tillegg til mye annet.

 

Hvorfor bør man bruke omnikanal?

 

  • Du definerer din egen kundedialog
  • Terskelen for kommunikasjon blir lavere for kunden
  • Bidrar til selvhjelp hos kunder
  • Samler alle henvendelser under et tak
  • Kostnadseffektiv metode for kundeservice
  • Rapporter og statistikk fra flere kanaler i et system

 

God kundeservice er en konkurransefordel! Mobit hjelper deg og din bedrift med å optimalisere kontaktsenteret ditt.